ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ & ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Η πολιτική επιστροφών του farmakeio24ores.gr έχει διαμορφωθεί με βάση τον Ν. 2251/1994 για την Προστασία του Καταναλωτή, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες των προϊόντων υγειονομικού χαρακτήρα και τις νόμιμες εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης.
- ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας, υγιεινής και ασφάλειας, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για τις εξής κατηγορίες προϊόντων, ακόμη κι αν δεν έχουν χρησιμοποιηθεί:
– Φαρμακευτικά προϊόντα
– Παραφαρμακευτικά είδη
– Καλλυντικά και προϊόντα προσωπικής φροντίδας
– Συμπληρώματα διατροφής, ιατροτεχνολογικά σκευάσματα, τρόφιμα ή προϊόντα με ημερομηνία λήξης
– Ορθοπεδικά είδη ή επιδέσμους που έχουν φορεθεί ή έρθει σε επαφή με το σώμα
– Προϊόντα των οποίων η συσκευασία έχει ανοιχθεί ή φέρει εμφανή ίχνη αλλοίωσης
– Είδη που παράγονται ή συσκευάζονται κατόπιν παραγγελίας ή σύμφωνα με εξατομικευμένες ανάγκες
Σημείωση: Η παραπάνω πολιτική είναι απολύτως συμβατή με το άρθρο 3ιβ του Ν. 2251/1994, περί εξαιρέσεων από το δικαίωμα υπαναχώρησης σε πωλήσεις εξ αποστάσεως.
- ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ / ΛΑΘΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Αποδοχή επιστροφής γίνεται μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις:
– Το προϊόν έχει παραδοθεί ελαττωματικό, σπασμένο ή με εργοστασιακή βλάβη
– Εστάλη λάθος προϊόν σε σχέση με την παραγγελία
Υποχρέωση Αναφοράς Εντός 24 Ωρών
Ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει εντός 24 ωρών από την παραλαβή στο email [email protected], επισυνάπτοντας καθαρή φωτογραφία και, αν είναι δυνατόν, βίντεο unboxing.
Αναφορές πέραν των 24 ωρών δεν γίνονται δεκτές, καθώς δεν μπορεί να διασφαλιστεί η γνησιότητα της φθοράς.
Βίντεο Unboxing
Για τη διευκόλυνση του ελέγχου και της δίκαιης κρίσης, προτείνουμε κατά την παραλαβή να καταγράφεται σε βίντεο η διαδικασία αποσυσκευασίας (unboxing), ώστε να τεκμηριώνεται η κατάσταση του προϊόντος τη στιγμή της παραλαβής.
Διαδικασία Επιστροφής
Εφόσον η ευθύνη βαρύνει το κατάστημα, η επιστροφή γίνεται με δικά μας έξοδα, αποκλειστικά μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής.
Η αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων γίνεται αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν.
- ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί ακριβώς όπως παρελήφθη, χωρίς ίχνη χρήσης, φθοράς ή αλλοίωσης.
Η συσκευασία πρέπει να είναι προσεκτική και προστατευτική. Σε κάθε περίπτωση απαγορεύεται να κολληθεί αυτοκόλλητη ετικέτα απευθείας πάνω στο προϊόν ή το κουτί του.
Αν το προϊόν επιστραφεί κατεστραμμένο λόγω ακατάλληλης συσκευασίας από τον πελάτη, δεν θα γίνει δεκτό και δεν θα επιστραφούν χρήματα.
- ΠΙΣΤΩΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο μετά τον ποιοτικό έλεγχο του επιστραφέντος προϊόντος.
Η πίστωση γίνεται αποκλειστικά σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δηλώσει ο πελάτης, εντός 14 εργάσιμων ημερών από την επιβεβαιωμένη αποδοχή της επιστροφής.
- ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ
Καμία επιστροφή δεν γίνεται αποδεκτή χωρίς προηγούμενη γραπτή επικοινωνία στο email [email protected], με αναλυτική περιγραφή του προβλήματος και φωτογραφικό υλικό.
ΕΥΘΥΝΗ ΠΕΛΑΤΗ & ΚΑΚΟΒΟΥΛΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές ή αιτήματα αντικατάστασης που προκύπτουν:
– Χωρίς επαρκή τεκμηρίωση
– Μετά από χρήση ή κακή μεταχείριση του προϊόντος
– Όταν υπάρχει ένδειξη δόλιας πρόθεσης ή κακόβουλης δήλωσης